من از وقتی چادری شدم

دست نوشته های یک دختر چادری

من از وقتی چادری شدم

دست نوشته های یک دختر چادری

وب گردی

 

داشتم مطلبی راجع به همه گیر شدن معضل بدحجابی میخوندم   

 

که فرد ناشناسی مخالفت خودش رو با گذاشتن این کامنت اینگونه بیان کرده بود .   

 

آقا به شما چه؟؟؟؟  

 

هرکس رو توی گور خودش میزارن  

 

چیز دیگه نداشتید بهش گیر بدین به مسائل خصوصی مردم گیر دادین  

 

ما شاه رو بیرون نکردیم که حالا شما بیاید واس ما شاخ بشید    

 

دو سه چهارتایی هم ازین شکلک های عصبانیت گذاشته بود که اوج عصبانیت خودش را نشان دهد 

 

برام جالب بود که خیلی ها این کامنت رو لایک زده بودند   

 

به نظرم مسئله حجاب مسئله ای خصوصی نیست و عواقبش گریبان گیرعموم مردم می شود   

 

نمی شود دختری با پوششی که در شأن و منزلت یک بانوی مسلمان نیست در خیابان حاضر شود   

  

و به همه بگوید اگر گناه است خب نگاه نکنید   

 

نمی شود همه فدای یک نفر بشوند و با طنابش به چاه بیفتند   

 

توجیه برای این حرف های تکراری داستان فردی است که در کشتی نشسته  

 

و شروع میکند به سوراخ کردن آن  

  

 اما فقط آن قسمتی که خودش قرار گرفته   

 

وقتی دیگر مسافران شکایت میکنند میگوید به شما چه من فقط میخواهم خودم را غرق کنم  

 

 اما افسوس که با وارد شدن آب به کشتی ،کشتی غرق خواهد شد و تمام مسافران به کام مرگ میروند   

 

خواهرم ........... 

 

نماز نمیخوانی؟؟؟؟  

 

خودت میدانی و خدای خودت  

 

روزه نمیگیری؟؟؟؟  

 

خودت میدانی و خدای خودت   

 

اما وقتی حجابت را حفظ نمیکنی   

 

جواب هزاران چشم که با دیدن تو به گناه افتادند چه خواهی داد ؟؟؟؟؟؟؟   

  

 

 

آزادی

 

خیلی از شما مدام این جملات رو شنیدید    

 

 

شاید با نزدیکی به انتخابات بیشتر هم شده بود   

 

 

فلان کاندیدا اومده و قول داده آزادی بیاره .....بالاخره آزاد شدیم ........ 

 

 

دیگه از گشت ارشاد خبری نیست ....روابط آزاد.....   

 

 

از عدم آزادی در کشور حرف میزنید ....   

 

 

اما  آیا اسم این آزادی نیست ؟؟؟   

 

 

این که در پارک ها طوری هم آغوش هم میشوید که گاهی ما خانواده ها  

 

 

حس میکنیم بی اجازه در محفل خصوصی شما پا گذاشته ایم    

 

 

اسمش آزادی نیست ؟؟؟؟؟   

 

  

عشق بازی در ملاء عام +عکس   

 

این که  هر تکه پارچه ای رو در قالب مد میپوشید  

 

 

و حتی به چادر هم رحم نکرده اید و به آن مدل و طرح های پر زرق و برق داده اید  

  

 

اسمش آزادی نیست ؟؟؟؟   

 

   

اینکه جوانهای ما در ملا عام دنبال جنس مخالف میفتند شماره میدهند  

 

 

قرار هم میگذارند و خیلی چیزهای دیگر و آب هم از آب تکان نمیخورد .   

 

 

این اسمش آزادی نیست ؟؟؟    

 

 

  

 

نه شما آزاد آزادید .................

حرف دل

 

خواهرها و برادرهای عزیزم  

   

 

اگر امروزی بودن رو به  پاشنه ی 15 سانتی و مانتوی کوتاه چاک دار میدونید   

 

 

 

ما افتخار میکنیم که در این آشفته بازاری توانسته ایم دیروزی فکر کنیم   

 

 

 

دیروزی رفتار کنیم و دیروزی قدم برداربم................    

 

 

 

کرم از خود درخته

می دونید وقتی دو تا دختر با مانتوی کوتاه تو خیابون رد میشن و دو سه تا مرد هم سن و سال باباهاشون  

 وقتی از کنارشون رد می شن و دور میشن برمیگردند و از پشت نگاشون میکنن چه حسی بهم دست میده؟؟؟؟؟؟ 


دوست دارم طرف رو بگیرم انقدر بزنم که چشمای هیزش از کاسه در بیاد 


هرچند همیشه گفتن کرم از خود درخته  

چادرم...زندگی من.......

من عاشق چادرم  

 

نه به خاطر کسی یا به اجبار و نه به خاطر رسیدن به کسی و چیزی 

 

به خاطر خون شهدا ..........  

به خاطر دستور خدا.........  

برای شادی امام زمانم ..........  

و دل خودم   

حجاب رو انتخاب کردم  

چادر؟؟

کدام قشنگ تر است؟؟؟؟؟؟ 

قضاوت با شما  

 

 

نینی چادری

میگن حرف راستو باید از بچه شنید،همینه